FANDOM

Jednostka spadochroniarska występująca w Medal of Honor: Underground i Airborne.

Opis jednostki Edytuj

W Medal of Honor: Underground zmagamy się z tą jednostką w ostatnim etapie misji w Monte Cassino. Wyposażeni są wtedy w pistolety maszynowe Sten Mk2. Poruszają się również pojazdami półgąsienicowymi. Ubrani są wtedy w beżowe kurtki i spodnie, na przodzie mają zawieszone szelki z ładownicami i noszą srebrne hełmy. Strój Fallchirmjager odblokowujemy po ukończeniu 5 misji. Postać z tym strojem ma na imię Eric.

W Medal of Honor Airborne zmagamy się z nimi między innymi w operacji der Flanktrum. Wyposażeni są tam w karabiny snajperskie G43. Są świetnymi snajperami i często prowadzą ostrzał gdy znajdujemy się w powietrzu co utrudnia lądowanie. Posiadają 8 stopień zdolności bojowych. Ubrani są w płaszcze w kolorze camoflage, czapki, czarne spodnie i wysokie buty. Na plecach zawieszony mają schowek na mape i łopatkę saperkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że jest jednostka niemiecką, posługują się brytyjskim uzbrojeniem (MoH: Underground)
  • Jest jedną z 3 jednostek używającej broni wroga (MoH:Underground) drugą jest milicja a trzecią granadierzy Waffen SS.

Galeria Edytuj

Fallschirmjaeger sniper

Żołnież w Airborne

MOHUFallschim

Żołnierz w Underground

Więcej z Fandomu

Losowa wiki