FANDOM

Grenadierzy pancernych dywizji w ramach Heer lub SS.

Medal of Honor: Underground Edytuj

Grenadierzy wyposażeni są w mundury kamuflażu leśnego z przewagą koloru zielonego. Ich głowę chroni srebrny Stahlhelm. Uzbrojeni są w K98K i G43 ich wyposażenie pistoletów maszynowych stanowi o dziwo Sten MkII mimo tego iż to jest broń brytyjska. W końcowym etapie gry żołnierze uzbrojeni w Stg44 i Panzerschrecki. Spotykamy ich w pierwszej misji na dwóch ostatnich etapach i w ostatniej misji w pierwszym etapie ( nie licząc misji bonusowej ).

Medal of Honor: Allied Assault Edytuj

Grenadierzy ubrani tu są w płaszcze w kolorze kamuflażu leśnego, ich Stahlhelm jest obity tym samym materiałem. Brzuch przepasa im czarny skórzany pas. Stopy są owinięte zawijańcami. Buty to czarne niskie skórzane saperki. Uzbrojeni są w Panzerschrecki, MP40, Kar98k i czasami posługują się bronią krótką P38. Spotykamy ich głównie przy obsłudze dział i stanowisk kaemów i cekaemów.

Medal of Honor: Airborne Edytuj

Tutaj grenadierzy są wyposażeni w mundur kamuflażu miejskiego. Ich twarz zakrywa maska przeciwgazowa a głowę chroni czarny Stahlelm. Posługują się Panzerschreckami i mają 9 poziom zdolności bojowych. Podczas rozgrywki szczególnie potrafią graczowi napsuć krwi ponieważ ciężko uchronić się przed wybuchem pocisku panzerschrecka. Pierwszy raz mamy z nimi do czynienia na moście w Nijmegen podczas operacji Market Garden.

Ciekawostki Edytuj

  • W MoH: Underground grenadierzy są jedną z trzech frakcji, które posługują się bronią wroga. Drugą jest Fallschirmjager, a trzecią milicja.
  • Nigdy nie wiadomo komu są podlegli Heer czy SS.

Galeria Edytuj

MOHUPzG

Grenadier w Underground

468px-Enemypanzergrenadier-1-

Opis żołnierza w Airborne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki