Jack Grillo
Maj Grillo
Informacje biograficzne
  • Data urodzenia
  • Nieznana 
    • Miejsce urodzenia
  • Nieznane 
    • Data śmierci
  • 1943r. 
    • Miejsce śmierci
  • Trondheim, Norwegia 
    • Status
  • Nie żyje 
    • Zabity przez
  • niemieckiego żołnierza 
    • Przynależność
  • SAS
  • OSS 
    • Stopień
  • Agent 
    • Ranga
  • Major Major 
    • Narodowość
  • Icon USA Amerykanin 
    • Broń
  • MP40 
  • Opis fizyczny
    • Płeć
  • Mężczyzna 
    • Wiek
  • Ok. 30 lat 
    • Kolor oczu
  • Ciemny 
    • Kolor włosów
  • Ciemny 
  • Pozostałe dane
    • Relacje
  • Michael Powell (towarzysz) 
  • Stanley Hargrove (przełożony, przyjaciel) 
    • Występowanie
  • Medal of Honor: Allied Assault 
  • AA - Ikona

    Major Jack Grillo – agent SAS, występujący w Medal of Honor: Allied Assault. Jest agentem OSS, działającym pod dowódctwem pułkownika Stanley'a Hargrove'a. Ma piwne oczy oraz ciemne włosy. Jego twarz okala lekki zarost. Zostaje zabity w Trondheim w Norwegii.

    BiografiaEdytuj

    Wczesne życie – ?-1942Edytuj

    Wczesna historia Grillo nigdy nie zostaje podana, jednak pułkownik Hargrove stwierdził, że znał Grillo na rok przed misją Mike'a Powella.

    Operacja Torch – 1942Edytuj

    Początek operacjiEdytuj

    Grillo został wysłany do sabotowania artylerii w Arzew, w Afryce Północnej, a następnie miał "zapalić pochodnię" sygnalizacji inwazji. Niestety, został on schwytany przez Niemców, a jego dokumenty i materiały wybuchowe zostały skonfiskowane.

    Misja ratunkowa RangerówEdytuj

    Zespół prowadzony przez kapitana Richardsa został wysłany, aby go uwolnić. Jednak po wymianie ognia, tylko jeden przeżył, porucznik Michael Powell, któremu jednak udało się uratować Grillo na własną rękę. Grillo potem zdobył MP40, a następnie wykradł swoje dokumenty i materiały wybychowe, później uratowali innego więźnia (który może lub nie zginąć podczas misji). Następnie, Powell i Grillo zniszczyli parę dział z nowo nabytych materiałów wybuchowych.

    Sabotaż w parku maszyn i zapalenie pochodniiEdytuj

    Powell sabotował niemiecki sprzęt, a w między czasie Grillo próbował zdobyć transport. Po wysadzeniu czołgów w ogrodzie samochodwym, Grillo przyjedża po Powella, jeepem. Razem udają się w kierunku lotniska w Arzewie. Tam Mike niszczy wszystkie maszyny latające, po wykonaniu zadania, Jack infromuje go że spotka się z nim po zapaleniu światła w latarnii morskiej. Po spełnienu rozkazu przez porucznika, Grillo zabiera go ciężarowką spod latarnii. 

    Misja w Trondheim – 1943Edytuj

    Zwłoki Grillo

    Zwłoki majora.

    W 1943 roku, Grillo i Powell dostają zadanie przeniknięcia do bazy w Trondheim i zniszczeniu prototypu Nexus oraz łodzi podwodnej - U-529. Major dostał rolę szpiega i jako oficer Wehrmachtu dostał się do bazy. 12 lutego 1943 roku, Powell zbliża się do bazy a Grillo nadaje mu sygnały. W odpowiedniej chwili, Jack atakuje niemieckich wartowników. Po zlikwidowaniu wrogów, major zabiera się za otwieranie bramy i każe porucznikowi go osłaniać. Pod koniec działań otwarcia bramy, Grillo zostaje śmiertelnie postrzelony przez niemieckiego żołnierza. W przedśmiertnej agonii każe Michaelowi kontynuować misję bez niego. Po tych słowach major umiera.

    DziedzictwoEdytuj

    Major-jack-grillo

    Dokumenty majora Grillo.

    Śmierć Grillo zostaje wspomniana przez pułkownika Hargrove'a we wstępie do poziomu Prototyp Nexus. Stanley ubolewa nad śmiercią majora. Najprawdopodobniej byli to dawni przyjaciele. Nie wiadomo gdzie został postrzelony. Najpewniej został postrzelony w brzuch lub w okolice serca.

    GaleriaEdytuj

    CiekawostkiEdytuj

    • Jego model głowy został użyty w Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough, jako żołnierz Włoszech;
    • Jeśli gracz zabije trzech Niemców, którzy atakują Powella i Grillo to major i tak zginie;
    • Jeśli gracz odejdzie zbyt daleko od Grillo na poziomie "Misja ratunkowa" to wyskakuje komunkiat że Grillo poległ podczas akcji;
    • w trybie multiplayer można wybrać jego wygląd.

    Postacie z Allied Assault i dodatków

    Postacie grywalne Michael PowellJack BarnesJohn Baker
    Postacie z Allied Assault Michael PowellStanley HargroveRichardsAllenThomasWilsonJurySmithJack GrilloRamseyPortsideJeffersonWeberRanny Ranger (Plaża)Ranny Ranger (Okopy)Lekarz (Omaha Beach)DurdenTomblinHarrisonKobbRadiotelegrafistaJoe BaylorManon BatisteKlaus KneflerHammonCampbellGlennGrenadierMartwy kapitanFawkesKapitan (Fort Schmerzen)Sierżant (Fort Schmerzen)
    Postacie z Spearhead Jack BarnesSpadochroniarze (Spearhead)FoxhoundGallowayWilsonHildebrandtMonroeLekarz (Ardeny)BrownArcherFletcher
    Postacie z Breakthrough John BakerWheatersCarterHooverLuytiesKlaus KneflerJoe PhillipsTerry LyndonŻołnierz (Przełęcz Kasserine)Dowódca (Bizerta)FitzJohnsMedyk (Monte Cassino)IngramMonlitchMitchellOcalały (Monte Cassino)Porucznik (Monte Battaglia)Ranny Ranger (Monte Cassino)

    Więcej z Fandomu