FANDOM

Marynarka III rzeszy występująca w Medal of Honor(PSX) , Medal of Honor: Allied Assault. Występują w misjach związanymi z sabotażem U-Bootów.

Medal of Honor (1999) Edytuj

Wyróżniamy tu 3 warianty żołdaków Kriegsmarine

Oficer Edytuj

Oficer ubrany jest w niebieski mundur galowy i czapkę oficerską kriegsmarine. Wyposażony jest w pistolet WaltherP38. Jest on dużym zagrożeniem dla gracza ponieważ jako jedyny żołnierz rozpoznaje nas i alarmuje wszystkich przez co możemy stracić naszą przykrywkę.

Marynarz Edytuj

Jest ubrany w granatowy mundur i czapkę marynarską w tym samym kolorze. Czapka jest wyszywana złotymi gwiazdami. Wyposażony jest w Walthera P38 lub MP40. Nie rozpoznaje nas pod przykrywką oficera. Postać z jego modelem w Multiplayer ma na imię Jens.

Żołnierz (Strażnik doków) Edytuj

Jest wyposażony w wysokie skórzane buty, granatowe spodnie i kurtkę z błękitną chustą. Na korpusie ma zawieszone skórzane ładownice uniwersalne. Jego głowę ochrania Stahlhelm. Jego bronią jest P38, K98K i MP40. Postać z jego modelem w Multiplayer ma na imię Manfred.

Medal of Honor: Allied Assault Edytuj

W tej grze mamy do czynienia tylko z żołnierzami piechoty. Ubrani są w granatowe mundury i nie noszą hełmów. Wyposażeni są w Karabinery 98. Nie rozpoznają przykrywki.

Galeria Edytuj

Screenshot 2017-02-09 23-46-47

Żołnierz w MoH: Allied Assault

Screenshot 2017-02-09 06-57-13

Żołnierz piechoty MoH

Screenshot 2017-02-09 06-57-31

Marynarz MoH

Screenshot 2017-02-09 06-57-50

Oficer MoH

Więcej z Fandomu

Losowa wiki