FANDOM

Operacja Neptun w historiiEdytuj

Do 82. i 101 amerykańskiej dywizji powietrzno-desantowych dywizji dzielnicą десантирования zostały określone okolicy miejscowości Saint-Burmistrz-Église i Sainte-Marie-du-Mont. Zadaniami dywizji: 82-th – zapanować nad drogami z okolic десантирования w głąb terytorium; 101 – uchwycić m. Карантан i drogę z Paryża do Cherbourg.

101 dywizji znajdowała się w nim w okolicy Карантана 9-niemiecka dywizja, 6 skoki spadochronowe pułk luftwaffe. W okolicy lądowania 82-th sda znajdowały się części 3-ej i 5-ej niemieckich парашютных dywizji.

Na godzinę przed rozpoczęciem десантирования w następujące obszary zostały posadzone harcerze z zadaniem zaznaczyć miejsca do lądowania. Jednak w warunkach ciemnej nocy zwiadowcy nie byli w stanie dokładnie określić żądaną miejsca. Nawet te place zabaw, które zostały odpowiednio oznaczone, w większości nie budź znaleziono pilotami. W ten sposób, powietrzny desant w Normandii rozpoczęła się niepowodzeniem.

Mimo to, od 0.25 do 2.45 godzin 6 czerwca 1944 roku w obszary десантирования spłynęło na spadochronach i wysadzono 13 tysięcy amerykańskich spadochroniarzy. Jak był stwardnieniem skład desantu, oznacza to, że dowódca 101 dywizji H. Taylor wylądował zupełnie sam i tylko przez godzinę udało się zebrać blisko siebie grupę z dwóch do kilkudziesięciu oficerów i żołnierzy dywizji.

Jednak spadochroniarzy działali na tyle bezinteresownie. Około 4.30 godzin 6 czerwca підроздіди 82 dywizji zajęły Sainte-mère-Église, "'batalion 101 dywizji pod dowództwem pułkownika Johnsona zdobył bramkę w La Баркет"', generał Taylor staje się w osadzie Пупевіль.

Wieczorem 6 czerwca najbliższych z brzegu piechoty grupy sojuszników połączony z częściami i działami 82. i 101 дивізій19. W ten sposób, spadochroniarzy powierzone im zadania wykonywali w całości, a ich działania w dużej mierze stały się decydującym czynnikiem pomyślnego rozpoczęcia ofensywy w Normandii.

W Нормандській operacji środki przygotowania, planowania i zapewnienia tajności, niestety nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Organizacyjne błędy ponownie stały się przeszkodą na drodze do bardziej efektywnego wykorzystania VAT. Tak, powietrzno-desantowe jednostki były rozrzucone na powierzchni około 200 metrów kwadratowych. km, co nie dało możliwości osiągnąć oczekiwane масованості pierwszego uderzenia.

Z drugiej strony, to miało i nieoczekiwany plus – dysocjacja desantu wywołała u niemców iluzję milionowego desantu, że w dużym stopniu деморализовало obronę.

Normandii (Operacja "Overlord") [1]Edytuj

Zapraszamy do FrancjiEdytuj

6 czerwca 1944 roku, plaża "Utah", Normandia

Misja zaczyna się w samolocie. Potem główny bohater skacze ze spadochronem i wylądował na farmie w samotności. Gracz jest zmuszony przedzieramy się przez tłum niemców do młyna, gdzie trzeba zmierzyć się z brytyjskimi spadochroniarzami.

W końcu misji z pomocą przeciwlotnicze gracz musi zniszczyć czołg wroga.

Naładowany i znajdująEdytuj

Ciąg dalszy poprzedniej misji W grupie 4 osoby wraz z głównym bohaterem. Przyjęcie przez radio rozkaz dowództwa, grupa usuwa mała wioska, w której gracz musi zniszczyć 88 mm зенитку. Następnie, niszcząc mały oddział niemców, grupa nadaje się do nasypu kolejowego, i szeregowy Galloway wysadza kratkę, перекрывающую drogę do tunelu.

Dalej grupa usuwa kilka gospodarstw gospodarstw (przy tym ginie szeregowy Galloway), i szeregowy Wilson wyrusza na poszukiwania, a gracz przy wsparciu kapitana musi zniszczyć jeszcze jedną 88 mm зенитку.

  1. W różnych wersjach gry ta misja nazywa się "Operacja Neptun" lub "Operacja Overlord (Panie)", jak w podstawowej wersji gry. W rzeczywistości Neptun — to airborne elementem wspólnej operacji Overlord.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki