FANDOM

Pistolet Beretta M1934
Беретта 401

Dane podstawowe
  • Państwo
  • Icon Italy Włochy 
    • Producent
  • Fabbrica d'Armi Pietro Beretta S.p.A. 
    • Typ
  • Pistolet samopowtarzalny 
    • Maksymalna ilość naboi
  • 8 naboi 
    • Historia
    • Produkcja seryjna
  • 1935-1943
  • ?? – 1949
  • 1954-1967
  • 970-1980

    • 1991 
    • Wyprodukowano
  • >1 000 000 egz. 
  • Dane techniczne
    • Kaliber
  • 9 mm 
    • Nabój
  • 9 mm Short 
    • Wymiary
    • Długość
  • 150 mm 
    • Wysokość
  • 120 mm 
    • Szerokość
  • 30 mm 
    • Długość lufy
  • 85 mm 
    • Masa
    • broni
  • 650 g (niezaładowany) 
    • Inne
    • Prędkość pocz. pocisku
  • 240 m/s 
    • Zasięg skuteczny
  • 25 m 
  • AA-B - Ikona

    Beretta Model 1934 — włoska półautomatyczna broń z czasów II wojny światowej.

    Opis prototypu Edytuj

    Na początku lat 1930-tych włoska armia wyraziła chęć przyjęcia na uzbrojenie niemiecki pistolet Walther PP, ale firma Beretta nie mogła dopuścić na rynek konkurentów, i dlatego został zaprojektowany pistolet pod nazwą M1934, który został przyjęty na uzbrojenie w 1937г.

    Półautomatyczny pistolet, działa na zasadzie odrzutu z wolną migawką. Pokrywa-klapa charakterystyczną dla wielu pistoletów Beretta formy — z dużym dekoltem z góry, prawie na całej długości pnia. Дульная część tułowia lekko wystaje za os kawałek migawki. Sprężyna powrotna umieszczona pod lufą. Przy strzale Lufa nieruchomy, jednak można go łatwo zdjąć przy częściowym demontażu broni.

    Uderzenia spust pojedynczego działania z otwarcie umieszczony spust.

    Bezpiecznik pole wyboru - rodzaju, znajduje się po lewej stronie w ramce. Przy skręcie pola wyboru w dół, do przodu pistolet jest usuwany z bezpiecznika, obracanie pola wyboru w dół-do tyłu blokuje spust. Коробчатый sklep na 7 naboi, jednorzędowe, z charakterystyczną шпорой pod mały palec.

    Zatrzask magazynka — w podstawie uchwytu. Podajnik sklepu służy затворной opóźnieniem. Po zużyciu amunicji migawka opiera się na występ podajnika i pozostaje w tylnym położeniu. Gdy pusty sklep wykupić, zawór zamyka się, jeśli tylko nie był zablokowany w tylnym położeniu pole wyboru bezpiecznika za zagłębienie się w bramie. Taka blokada migawki potrzebna, w szczególności dla niekompletne demontażu pistoletu. Na bramie po lewej stronie znajduje się wskaźnik obecności naboju w komorze w postaci służąc szpilki.

    Beretta M1934 charakteryzują się doskonałą jakością, w tym egzemplarze wyprodukowane w 1943 roku. Tylko w latach 1944-1945 spadła jakość obróbki powierzchni, co nie wpłynęło ani zaufania, ani na dokładność strzelania. Ponadto, mieli minimalną cenę, były wygodne w obsłudze i łatwe w naprawie, jeśli zdarzał się taka potrzeba.

    Wadą broni jest bezpiecznik blokujący tylko spust i nie blokuje spust lub perkusista, że drastycznie zmniejsza bezpieczeństwo w obchodzeniu się z bronią, jeśli jego spust, kurek, a nabój jest w komorze.

    W grze Edytuj

    Bohater otrzymuje Berettę w misji "Twierdzy" w grze Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough. Tajne zadanie polega na konieczności działania w kształcie włoskiego oficera, dlatego, broń osobista też włoski pistolet. W odróżnieniu od pierwowzoru, opcje którego mieli sklep na 7 lub 8-9mm-kul,w grze zastosowano maszynę na 15-ładowania sklep.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki