FANDOM

Ramsey
Ramsey
Informacje biograficzne
  • Data urodzenia
  • Nieznana 
    • Miejsce urodzenia
  • Nieznane 
    • Data śmierci
  • 7 czerwca, 1944r. 
    • Miejsce śmierci
  • Bocage, Nordmandia 
    • Status
  • Żyje/nie żyje (zależy od poczynań gracza) 
    • Przynależność
  • 2 Batalion Rangerów (pierwsza drużyna szturmowa Rangerów
    • Ranga
  • Porucznik Porucznik (1943)
  • Kapitan Kapitan (1944) 
    • Narodowość
  • Amerykanin 
    • Broń
  • Thompson 
  • Opis fizyczny
    • Płeć
  • Mężczyzna 
    • Kolor oczu
  • Zielony 
    • Kolor włosów
  • Siwy 
  • Pozostałe dane
    • Występowanie
  • Medal of Honor: Allied Assault
  • Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough 
    AA - Ikona AA-B - Ikona

    Kapitan Ramsey – kapitan 2 Batalionu Rangerów, występujący w Medal of Honor: Allied Assault i Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough.

    BiografiaEdytuj

    Bitwa o Monte Battaglia – 1943Edytuj

    Ramsey jako młody porucznik bierze udział w bitwie o Monte Battaglia. John Baker spotyka go podczas obrony bunkra Charlie. Towarzyszy sierżantowi przez pewien czas a potem rozdziela się od oddziału i znika pośród krzaków okalających drogę.

    Operacja Overlord – 1944Edytuj

    Lądowanie na plaży OmahaEdytuj

    W drodze na plażę Omaha, Ramsey daje porucznikowi Powellowi wskazówki jak przetrwać. Po wylądowaniu Michael nie mógł go dojrzeć, dopiero gdy dotarł do okopów, Ramsey wydaje mu rozkaz znalezienia min. Po odnalezieniu zguby, ludzie kapitana wysadzają okopy i ruszają do ściany bunkra. Większość ginie, przeżywają tylko: Mike Powell, Weber oraz Jefferson. Ramsey osłania i każe swoim ludziom ruszać do następnych okopów. Tę przeprawę przeżywa tylko Powell. Kapitan dołącza do niego i jego rannego towarzysza wraz z Portsidem.

    Oczyszczanie drogiEdytuj

    Ramsey (dom)

    Ramsey przed zamkniętymi drzwiami.

    Następnego dnia, kapitan wraz z porucznikiem Powellem udał się do francuskiej wsi. Obaj ofierowie pojechali tam jeepem. Gdy dotarli na miejsce, Ramsey rozkazał Powellowi oczyścić domostwo. Po całkowitym oczyszczeniu wielkiego budynku, Mike i Ramsey odnaleźli zamknięte drzwi. Po podaniu hasła przez obie strony, drzwi się otworzyły a w nich ukazało się dwóch spadochroniarzy z 101-ej. Starszy stopniem zaczął informować Ramseya o bierzącej sytuacji, gdy nagle zostać trafiony kulą w sam czubek głowy przez niemieckiego snajpera.

    Następnie trzej żołnierze musieli bronić domostwo przed kontratakiem Niemców. Po zniszczeniu jeepa, cała trójka udała się na poszukiwania dział Flak 88mm. Po drodze wpadli na pozostałości amerykańskim konwoju, który wpadł w zasadzkę Niemców. Po rozprawieniu się z przeciwnikami, oddział udał się do pobliskiego gospodarstwa. Tam napotkali ocalałego spadochroniarza z 101-ej, szeregowego Kobba. W czterech oczyścili farmę i znaleźli radio przy zwłokach towarzyszy Kobba. Jednak chwilę później, farma została zaatakowana przez niemieckich szturmowców. Po odparciu ataku, czwórka wróciła na główną drogę do Bocage.

    Powell zniszczył działo przez radio i oddział ruszył naprzód. Okazało się że niedaleko znajduje się kolejne działo. Zanim jednak nastąpi zniszczenie Flak 88mm, oddział musiał zniszczyć zenitówkę (działo przeciwlotnicze), która była zagrożeniem dla bombowca. Ramsey i jego ludzie zabili Niemców znajdujących się w bunkru, który sąsiadował z zenitówką. Chwilę później, działko zostało zniszczone. W drodze na główną drogę, oddział został zaatakowany przez niemieckich szturmowców. Po rozprawieniu się z hitlerowcami, amerykanie zdołali zniszczyć drugie a zarazem ostatnie działo. Kobb i Durden odłączyli się od grupy i ruszyli na poszukiwania swoich towarzyszy z 101-ej.

    Polowanie na NebelwerfryEdytuj

    Następnie dostali zadanie zniszczenia niemiekich dział – Nebelwerfrów. Po drodze spotkali oddział dwóch aliantów. Okazali się nimi być: sierżant Harrison i szeregowy Tomblin. Razem z ich pomocą Ramsey i Powell zniszczyli pozycje Niemców w miasteczku i okolicznym kościele. Na samym końcu drogi znajdowały się Nebelewerfry. Oddział wziął się do roboty. Nie wiadomo co się stało z Ramseyem po wysadzeniu wrogich dział, najpewniej dalej brał udział w walkach w Normandii.

    Szturm Fortu Schmerzen – 1945Edytuj

    Atak na Fort SchmerzenEdytuj

    W 1945 roku, Ramsey jest dowódcą ataku na Fort Schmerzen i grupy uderzeniowej. Walczy ramię w ramię z porucznikiem Powellem. Po oczyszczeniu stacji kolrjowej, wysyła go by uwolnił jeńców z fortu. Po wykonaniu zadania, chwali Powella i każe mu zniszczyć Fort Schmerzen a sam ze swoim ludźmi udaje się po transport. Podczas ucieczki, po kilku minutach po wybuchu otwiera drzwi do wagonu i wpuszcza Powella do środka. Wspólnie patrzą jak fort zostaje zniszczony.

    Dalsze losyEdytuj

    Jego dalsze losy nie są zanane.

    CiekawostkiEdytuj

    • Na poziomie Omaha Beach ma na sobie "coś do ochrony przed utonięciem", a w pozostałych misjach w których występuje tego nie ma;
    • na pierwszym poziomie misji Operacja Overlord, jego twarz jest taka sama i się nie zmienia;
    • w misji na plaży Omaha gdy bedziemy już w okopie i wyeliminujemy wrogiego żołnieża strzegącego przejscia do bunkra, on przyjdzie z sierżantem, by pomóc rannemu żołnierzowi przed wejściem. Jednakże gdy użyjemy kodu noclip możemy zobaczyć że ten sam kapitan stoi dalej przy bunkrze zupełnie jak wtedy kiedy kazał bohaterowi wejść do okopu. 

    Postacie z Allied Assault i dodatków

    Postacie grywalne Michael PowellJack BarnesJohn Baker
    Postacie z Allied Assault Michael PowellStanley HargroveRichardsAllenThomasWilsonJurySmithJack GrilloRamseyPortsideJeffersonWeberRanny Ranger (Plaża)Ranny Ranger (Okopy)Lekarz (Omaha Beach)DurdenTomblinHarrisonKobbRadiotelegrafistaJoe BaylorManon BatisteKlaus KneflerHammonCampbellGlennGrenadierMartwy kapitanFawkesKapitan (Fort Schmerzen)Sierżant (Fort Schmerzen)
    Postacie z Spearhead Jack BarnesSpadochroniarze (Spearhead)FoxhoundGallowayWilsonHildebrandtMonroeLekarz (Ardeny)BrownArcherFletcher
    Postacie z Breakthrough John BakerWheatersCarterHooverLuytiesKlaus KneflerJoe PhillipsTerry LyndonŻołnierz (Przełęcz Kasserine)Dowódca (Bizerta)FitzJohnsMedyk (Monte Cassino)IngramMonlitchMitchellOcalały (Monte Cassino)Porucznik (Monte Battaglia)Ranny Ranger (Monte Cassino)

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki